Fakturahantering

VARFÖR INTE LÅTA OSS TA HAND OM DIN KUND- & LEVERANTÖRS-FAKTUROR?

KUNDFAKTUROR - Vi gör ditt företag effektivare genom att upprätta och skicka ut företagets kundfakturor. Med vårt ekonomisystem kan vi i kundreskontran, som är bevakningsregistret i fakturerings-programmet, bevaka inbetalningar och skicka ut påminnelser. Du får bättre kontroll över att alla underlag blir fakturor och att uteblivna inbetalningar leder till omedelbar uppföljning. Hos oss har ni även tillgång till en inkassotjänst via Profina Inkasso som ingår kostnadsfritt.

LEVERANTÖRSFAKTUROR - Vi har möjlighet att ankomstregistrera ditt företags inkommande leverantörsfakturor, lägga upp dem i leverantörsreskontran, som är bevakningsregistret för leverantörsfakturor, och utföra utbetalningar.

AUTOMATISERING - Vissa företag med många leverantörsfakturor kan vi hjälpa att effektivisera genom att använda fakturatolkning. Skannade fakturor eller PDF-fakturor bearbetas automatiskt hos oss och efter det att vi har kontrollerat och godkänt dem kan vi se till så att fakturorna blir betalda och bokförda i bokföringssystemet.


  • Faktura via brev eller e-post
  • Fakturabevakning och inkasso
  • Påminnelser och räntefakturering
Avans Redovisningsbyrå Fakturahantering


Ekonomitjänster vi erbjuder

Fasta eller rörliga timpriser på enstaka tjänster eller företagsanpassade paket

Bokföring

Lönehantering

Fakturahantering

Momsdeklaration

Årsbokslut

Årsredovisning

Inkomstdeklaration

Ekonomisk Rådgivning

Adress

Avansgruppen Sweden AB
Hyggesvägen 19
831 48  Östersund

Telefon
  • Kontor: 063-57 50 60
  • Utbildning: 063-57 50 65
  • Öppettider: vardagar 8-16
E-post
  • info@avans.se
  • utbildning@avans.se