Lönehantering

HAR DU PERSONAL OCH BEHÖVER HJÄLP MED LÖNEUTBETALNINGARNA?

JU FLER ANSTÄLLDA ju mer tid går åt till att göra löneutbetalningar, skattedeklarationer och administrera andra personalfrågor.

MED VÅRT EFFEKTIVA lönesystem kan vi göra ditt företags lönehantering enkel och smidig. Överskådliga lönespecifikationer, redovisning av skatter och arbetsgivaravgifter, bokförings-underlag samt kontrolluppgifter ingår i lönehanteringen.

VI GER DITT FÖRETAG kvalificerad support i personalfrågor och arbetsrätt med bl.a. rekrytering, anställningsavtal, förhandling med fackliga organisationer samt ärenden kopplat till avveckling av personal.


  • Timlön, månadslön, semesterlön
  • Arbetsgivardeklarationer
  • Personal och avtal
Avans Redovisningsbyrå Lönehantering


Ekonomitjänster vi erbjuder

Fasta eller rörliga timpriser på enstaka tjänster eller företagsanpassade paket

Bokföring

Lönehantering

Fakturering

Momsdeklaration

Årsbokslut

Årsredovisning

Inkomstdeklaration

Ekonomisk Rådgivning

Adress

Avansgruppen Sweden AB
Hyggesvägen 19
831 48  Östersund

Telefon
  • Kontor: 063-57 50 60
  • Utbildning: 063-57 50 65
  • Öppettider: vardagar 8-16
E-post
  • info@avans.se
  • utbildning@avans.se